sobota, 13 lipca 2013

What time is it? - część II

Wczoraj opisywałam, jak zrobiłam zegar z ruchomymi wskazówkami na lekcję do klasy III. Dziś drugi rekwizyt, który posłużył mi do powtórki godzin. Oto on:

kostka z gąbki

Jest to kostka z gąbki, którą kupił mi mój Luby :) Dzieciom się bardzo podoba, bo jest miękka, duża, można nią rzucać i nawet jeśli ktoś dostanie w głowę to nie płacze, tylko się śmieje ;) Może kiedyś napiszę osobny post o tej kostce i jeszcze o innych, które ostatnio kupiłam (mniejszych).
Tak wyglądają oba rekwizyty razem:

kostka i zegarek

Kostka z gąbki jest całkiem normalną kostką z oczkami na każdej ściance. Ale na potrzeby lekcji/gry poprzyklejałam zegary, wskazujące różne godziny. Zegary wzięłam z tej strony:
http://www.blackdog.net/games/clock/worksheets/analog.html
A tutaj taka zagadka. What time is it?

zegarek
The Game
Teacher: Let's play a game. I need one person. Who would like to try?
Please throw/roll the dice and tell me what time it is.
A pupil: It's ten o'clock.
Teacher: Well done! Thank you! Who wants to be next?

gąbka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz