środa, 6 listopada 2013

I won!!!

Dzisiaj chciałabym zachęcić Was do uczestniczenia we wszelkich konkursach organizowanych w internecie :) Ja właśnie tak zrobiłam i dzięki temu na mojej półce z książkami mam nową pozycję :) Oto ona:
charlie and the chocolate factory
charlie and the chocolate factory
charlie and the chocolate factory
Może zastanawiacie się, co to był za konkurs. Otóż na stronie Head Full of Ideas zorganizowany został konkurs, w którym trzeba było stworzyć historyjkę/bajkę dla dzieci. Przesłałam moją bajkę i okazało się, że moja praca została wyróżniona! Moją bajkę możecie obejrzeć tutaj: Wyniki konkursu (druga bajka, ta o kosmicie). Jest to co prawda niezbyt skomplikowana historia, ale dzięki nim możemy powtórzyć części ciała i liczby. Fundatorem nagród była strona EduPlanet, gdzie znajdziecie wiele ciekawych gier, książeczek i innych materiałów dydaktycznych, przydatnych w nauce angielskiego :)
Fundatorowi nagród oraz Organizatorce konkursu serdecznie dziękuję!!!

Znacie historię Willy'ego Wonki? Czytaliście książkę albo oglądaliście film? Ja film z Johnnym Deppem wprost ubóstwiam :) Film jest niezwykły. To taka historią szalonego Pana Kleksa w wersji angielskiej. Tutaj zwiastun:

Natomiast tutaj wersja nieco starsza. Poznajecie, kto gra Willy'ego Wonkę?


Kiedyś krążyły plotki, że to Michael Jackson, a nie Johnny Depp miał zagrać Wonkę. Powstała nawet sesja zdjęciowa nawiązująca odrobinę do tego filmu. Prawda, że Michael jest tutaj podobny? ;)
Michael Jackson


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz